Sunday, November 30, 2014

KONGSI ILMU - ERM Every Day Carry Wallet Management









KONGSI ILMU - ERM Every Day Carry Wallet Management

Antara topik ERM (asas) yang sering saya sentuh ialah ERM Every Day Carry Wallet Management. Ini adalah antara topik yang sering saya diundang oleh organisasi luar terutama sektor kerajaan.

* Bersesuaian dengan perkembangan IT, ada barangan yang sudah tidak relevant dalam Wallet Management ini.

Off topic – ada yang bertanya kenapa saya suka berkongsi “slides” pengajaran saya di dalam blog dan  fb.

Pernah dengar “generic drug” atau “generic medicine”? Generic Drug ini adalah sama dengan dadah (ubat) asal tetapi telah tamat patern-nya yang membolehkannya dijual dengan harga lebih murah.

Saya menganggap “slides” saya ini sebagai generic drug terutama slides yang telah lama saya gunakan semenjak dari awal tahun 90an lagi. Sudah sampai masanya saya berkongsi slides ini.

Manfaatkan slides ini jika bersesuaian. Dipinta yang lebih arif menegur saya jika ada kekhilafan.

Untuk topik-topik pengkhususan (specific), boleh hubungi saya terus.

Nota – kalau inginkan penjelasan lanjut, kenalah jemput saya menyampaikannya.


http://oshthejourney.blogspot.com/

No comments: