Monday, September 26, 2011

CENDERAHATI OSH – Penyukat Angin Tayar & Bunga Tayar


CENDERAHATI OSH – Penyukat Angin Tayar & Bunga Tayar

Sebagai langkah keselamatan, pemilik atau pemandu kenderaan perlulah menjaga roda atau tayar kenderaan mereka. Antara lain yang boleh diperiksa sendiri oleh pemilik atau pemandu kenderaan ialah memeriksa tekanan angin dan juga mengukur ketebalan bunga tayar.

Peralatan memeriksa tekanan angin dan pengukur ketebalan tayar sekarang ini mudah didapati di kedai aksesori kenderaan malah di stesen petrol. Ada yang berkualiti dan ada juga yang ringkas.

SMART SYNERGY VENTURES SDN BHD ada mengedarkan peralatan memeriksa tekanan angin dan pengukur ketebalan tayar yang ringkas tetapi masih boleh digunakan untuk memeriksa tekanan angin dan pengukur ketebalan tayar kenderaan.

Sesuai juga dijadikan cenderahati atau “door gift” semasa minggu keselamatan di tempat anda bekerja.

Untuk maklumat lanjut dan juga harga, bolehlah menghubungi SMART SYNERGY VENTURES SDN BHD di nombor telefon 03 4289 0799 atau di alamat;

13-1, Jalan Perubatan 2,
55100 Pandan Indah, Kuala Lumpur

lukmanw@gmail.com
http://oshthejourney.blogspot.com/




PENAFIAN – Laporan peralatan dan perkhidmatan yang di UJI GUNA dalam Blog OSH The Journey ini adalah berdasarkan penggunaan dan pemerhatian penulis untuk tempoh tertentu. Penulis tidak bertanggungjawab jika peralatan dan perkhidmatan yang di UJI GUNA ini berbeza seperti dilaporkan jika digunakan untuk tempoh yang lebih lama atau lebih panjang.

Untuk urusan pembelian, sila rujuk terus kepada pengedar kerana saya tidak terlibat dalam perjualan.

No comments: