Wednesday, July 8, 2009

Klinik Kesihatan Taiping prihatin!




Klinik Kesihatan Taiping prihatin!

Saya tidak pasti sama ada penambahbaikan oleh Klinik Kesihatan Taiping di Tupai itu dengan memasang ”anti-slip padding” pada laluan kerusi roda adalah merujuk kepada
posting saya sebelum ini, ataupun akibat kesedaran dan keprihatinan pihak pengurusan Klinik Kesihatan Taiping sendiri.

Saya sedia maklum terdapat beberapa pegawai kesihatannya sering mengunjungi blog OSH saya ini. Malah mereka pernah menghubungi saya bertanyakan sesuatu.

Kunjungan saya pada bulan Jun lalu untuk mengambil ubat ayah saya, ”anti-slip padding” ini belum dipasang. Kunjungan saya Isnin lepas mendapati ianya telah dipasang.

Apapun penambahbaikan ini amat dialu-alukan.

lukmanw@uum.edu.my
http://oshthejourney.blogspot.com/

No comments: