Friday, December 11, 2015

Rujukan terbaik - sekitarsynergy.blogspot.my


Rujukan terbaik - sekitarsynergy.blogspot.my

Saya pernah membuat posting senarai blog-blog OSH di Malaysia seketika dahulu (boleh rujuk dalam posting lama saya). Boleh rujuk di sini. Bagaimanapun kehadiran FB mempupuskan semangat blogger-blogger ini dari teus berkarya.

Saya terjumpa satu blog berkaitan environmental semasa saya membuat penyelidikan berkaitan schedule waste, Walaupun blog ini berkaitan training provider untuk EMS, banyak info yang berguna dalam blog ini.

Bagaimanapun blog ini pun mengalami nasib yang sama dengan blog-blog OSH yang ada iaitu  pada tahun 2013 hanya 2 posting sahaja, 2013 (4) dan 2015 (2).

Apapun, penghargaan tertinggi saya kepada blogger Khalid M.A. dengan pengongsian yang dibuat melalui blognya. 

No comments: