Tuesday, April 5, 2011

PERTANDING​AN HIRARC QUEST

PERTANDING​AN HIRARC QUEST


Warga kerja dan majikan di seluruh dunia akan menyambut ‘World Day For Safety And Health At Work’ pada 28 April setiap tahun. Tujuan sambutan ini ialah untuk memberi fokus kepada masalah dan bagaimana hendak mempromosi dan membentuk budaya kerja selamat bagi mengurangkan bilangan kemalangan maut di tempat kerja.


Sehubungan dengan sambutan hari tersebut, Jabatan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan Malaysia dengan usahasama Majlis Negara Bagi Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan (MNKKP) merancang untuk menyambut ‘World Day For Safety And Health At Work’ di Tapak Pembinaan Malbourough College Nusajaya, Johor pada 28 April 2011.


Selari dengan tema sambutan pada tahun ini iaitu “OSH MANAGEMENT SYSTEM : A tool for continual improvement”, Jabatan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan Malaysia(JKKP/DOSH) dan Majlis Negara Bagi Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan (MNKKP) akan menganjurkan HIRARC QUEST.


Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi urusetia pertandingan HIRARC QUEST, En. Afanizam - 019-2364500 / En. Bahrudin - 0192678114


Borang yang telah lengkap diisi boleh : (REFER ATTACHMENT), boleh dihantar ke emel : omar@mohr.gov.my. atau;faks: 07-2242667 atau; pos kepada alamat :


Jabatan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan Johor

Tingkat 9, Menara TJB,

Jalan Dato’ Syed Mufti,

80534 Johor Bahru


No comments: